Bijna zover ... - Reisverslag uit Belgiek, België van Maaike Decock - WaarBenJij.nu Bijna zover ... - Reisverslag uit Belgiek, België van Maaike Decock - WaarBenJij.nu

Bijna zover ...

Blijf op de hoogte en volg Maaike

22 Juni 2016 | België, Belgiek

Toen ik in 2014 vertrok voor 3 maand naar Azië wist ik dat het een bijzondere reis zou worden en dat is het zeker geworden ...

Ik weet niet wat het nu zal worden maar in de diepste kern van mezelf voel ik dat dit hier echt een heel bijzondere ervaring wordt. Ik moet gewoon mijn intuïtie vertrouwen en durven volgen ... dan kom ik zeker op de juiste plaatsen en bij de juiste mensen terecht.
Eén ding weet ik nu al zeker Mustang gaat zeker voor mij iets betekenen ... langs alle kanten krijg ik die tekens door.
Ik ben benieuwd!

Nog 2 dagen en dan is het zover ...

Eerst een paar dagen naar Nepal.
Waar ik ga kijken voor mijn kinderproject, school terug bouwen, dankzij de massale steun van veel mensen ....
In Kathmandu ga ik ook een studentje van mij bezoeken in het Kopan Klooster.
Dinsdag vlieg ik naar China om dan naar mijn geliefde Tibet te gaan ... kamperen met de nomaden in Amdo, het bezoeken van mijn leraar zijn leraar, mediteren in de grot van de yogi Milarepa, ...
Daarna doorreizen naar Mustang, beloofd een mooie reis te worden. In een stukje van de wereld waar het Tibetaans boeddhisme nog zeer authentiek zou zijn ... wordt dus een paradijs voor mij.
Daarna naar India, Taj Mahal blitsbezoek en dan naar Ladakh ... even tijd voor mijn eigen spirituele praktijk in de diepte te gaan beoefenen.

  • 22 Juni 2016 - 11:32

    Ankie Westra:

    lieve maaike, het zal zeker weer een heel bijzondere reis worden. Geniet er met volle teugen van!

  • 22 Juni 2016 - 11:51

    Conny:

    Het is met veel plezier en trots dat ik dit lees Maaike. Je hebt er zo hard voor gewerkt, met een koffer vol onzekerheid ben je er toch blijven voor gaan, je passie achterna. En kijk je bent bezig je dromen aan het verwezenlijken en daarbij nog eens dromen van anderen ook.
    Hartelijk dank dat je ons meeneemt op je levensweg, ik zal er van genieten alsof ik er bij ben. En hopelijk kan ik binnenkort het ook eens meebeleven.

    Namaste

  • 22 Juni 2016 - 11:54

    Carine Van De Vijver:

    Hey Maaike, geniet van elk moment daar ! Mijn hart reist een stukje met je mee :-) .... fijn om iemand te kennen die de weg van het hart volgt !

  • 22 Juni 2016 - 12:04

    Sylvie Vanden Heede:

    Hoop dat je geniet van je wonderbaarlijke reis.. Daar waar je hart is..
    Dat alles je wat meezit.. Geen gebroken iphone- toestanden enzomeer.. ;-)
    Ik wens je veel onvergeetbare, mooie momenten toe met interessant, aangename mensen.
    Stoer van je, telkens weer.. Respect!
    Dikke kus! Love you!

  • 22 Juni 2016 - 16:13

    Isabelle:

    Ik wens je een prachtige reis toe met heel diepe spirituele ervaringen en een intense diepe spirituele groei.
    Warme hartsknuffel, Isabelle

  • 22 Juni 2016 - 18:39

    An:

    Hey Maaike, Ik kijk al weer uit naar de ontroerende, spannende, mooie, .. verhalen.
    Veel plezier !!!

  • 23 Juni 2016 - 12:54

    Jenny:

    Geniet ervan Maaike, breng inspiratie mee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

zaakvoerster van Tarayogini. Tarayogini is een bedrijf met een aanbod van producten naar bedrijven en particulieren die kaderen in body & mind coaching. Naar bedrijven: * stress release program (met al dan niet indiv coaching) * Authentiek leiderschap: programma gebasseerd om eerst de verbinding te maken met jezelf (van buiten naar binnen) ... en daarna de verbinding te maken met de andere (van binnen naar buiten). Program...ma bestaat uit individuele coaching en opdrachten alsook lichaamswerk. Naar particulieren: * Lu Jong, tibetan Healing Yoga (Avelgem, Oudenaarde, Brugge en Gent) * Ontstressprogramma (Yoga, Ademhaling en mindfulness meditatie) * individuele coaching ifv omgaan met stress * Energetische massages Opleidingen: Ieder jaar bestaat de mogelijkheid om een opleiding te volgen om zelf Lu Jong Teacher te worden, een programma in samenwerking met Tulku Lobsang. Het examen zelf wordt ook afgenomen door Tulku Lobsang. Yogareizen: Jaarlijks wordt ook een "ontstress" vakantie georganiseerd naar Zuid-Frankrijk met op het programma Yoga, ademhalingsoefeningen en mindfulness meditatie in een oase van rust en groen!

Actief sinds 01 Aug. 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 62793

Voorgaande reizen:

24 Juni 2016 - 26 Augustus 2016

Terug naar waar mijn hart ligt ...

Landen bezocht: