A day of travelling again ... - Reisverslag uit Chengdu, China van Maaike Decock - WaarBenJij.nu A day of travelling again ... - Reisverslag uit Chengdu, China van Maaike Decock - WaarBenJij.nu

A day of travelling again ...

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

30 Juni 2016 | China, Chengdu

Vandaag vertrokken we dan met onze minibus richting Amdo.
Daar zullen we een week camperen tussen de nomaden.
Het was een zeer lange dag … wat een rit van 8 uur zou moeten zijn is uitgemond in 10 uur en we zijn ergens gestrand in een hotel nog steeds een aantal uur rijden van onze bestemming.
Op de rit zien we direct hoeveel het hier al veranderd is in twee jaar … heel veel bussen – de chinezen beginnen dus ook volop te reizen naar deze gebieden.
Op de paar tussenstops die we maakten hadden we al direct de confrontatie met het Chinees eetgedrag … aan verschillende shops hangden teelballen te koop (van wie weet welk dier) … blijkbaar eten zij dit (hmm …).
Helemaal kapot van de lange rit kwamen we in ons hotel waar ik moet zeggen dat ik dan toch geslapen heb als een roos ;-).

• 09 Juli 2016 - 18:34

Inge:

Ja, die Chinezen eten werkelijk alles van een dier. Je kan hen niet verwijten dat ze kwistig zijn... ;-)

Maaike

zaakvoerster van Tarayogini. Tarayogini is een bedrijf met een aanbod van producten naar bedrijven en particulieren die kaderen in body & mind coaching. Naar bedrijven: * stress release program (met al dan niet indiv coaching) * Authentiek leiderschap: programma gebasseerd om eerst de verbinding te maken met jezelf (van buiten naar binnen) ... en daarna de verbinding te maken met de andere (van binnen naar buiten). Program...ma bestaat uit individuele coaching en opdrachten alsook lichaamswerk. Naar particulieren: * Lu Jong, tibetan Healing Yoga (Avelgem, Oudenaarde, Brugge en Gent) * Ontstressprogramma (Yoga, Ademhaling en mindfulness meditatie) * individuele coaching ifv omgaan met stress * Energetische massages Opleidingen: Ieder jaar bestaat de mogelijkheid om een opleiding te volgen om zelf Lu Jong Teacher te worden, een programma in samenwerking met Tulku Lobsang. Het examen zelf wordt ook afgenomen door Tulku Lobsang. Yogareizen: Jaarlijks wordt ook een "ontstress" vakantie georganiseerd naar Zuid-Frankrijk met op het programma Yoga, ademhalingsoefeningen en mindfulness meditatie in een oase van rust en groen!

Actief sinds 01 Aug. 2009